. : Service : .
Napište mi

. : Odkazy : .

. : Ikonky : .

Články >> Recenze her >> Mighty Sword

Mighty Sword

Mighty Sword je klasická středověká adventura. Můžete si vybrat jednoho ze tří neohrožených hrdinů - klasického rytíře s mečem, trpaslíka s vikingskou helmou a dvoubřitou sekerou, nebo ničím neohroženého mága s jeho mocnými kouzly. Toho pak provázíte světem a likvidujete hordy poněkud strnulých kostlivců, malých, mrštných a taky po zuby ozbrojených ještěrek, velkých, silných, ale neohrabaných obrů a všelijakou podobnou havěť. K dispozici máte více úrovní, v nichž se dostáváte z bažinatých lesů do zamrzlých, pustých (když tedy nepočítáme kostlivce, vlky a další zbytečná stvoření, kterých je všude dost a dost) krajů nebo rozpadajících se hradů. Na vaší pouti si také musíte dávat pozor na různé pasti, třeba v podobě balvanů padajících ze stropu, jinak vaše existence nebude mít dlouhého trvání. Budete také muset využívat různých úkrytů, které zabrání časti nepřátel dostat se k vašemu hrdinovi, když má zrovna plné ruce práce. Obtížnost jednotlivých levelů se zvyšuje. Hra je pěkně graficky zpracovaná, ovládá se velmi jednoduše, nicméně není ozvučená. Autoři ale mysleli na plno jiných věcí. Například je zde rozlišeno, jestli vám na hlavu spadl obrovský balvan, jestli vás sekl kostlivec (no bože, však ta ruka zase doroste), a nebo jestli to byl kyj svalnatého obra (to se mi málokdy podařilo přežít). A v případě, že by vašemu hrdinovi nějaký ten život pochyběl, občas nějaký upadne některému ze zlikvidovaných stvoření. Pokud tedy patříte mezi příznivce advetur, tato hra rozhodně nebude špatnou volbou.

Mighty Sword si můžete stáhnout zde.